1.CunoaÈ™te È™i înÈ›elege modul de funcÈ›ionare a unui calculator
II, III, IV
|
a. Identifică elementele componente majore ale unui calculator
b. Descrie utilitatea elementelor componente
c. Poate utiliza calculatorul pentru vizionarea anumitor materile
|
Nivele 1,2,3
|
Nivel 1:
Indică și descrie părțile componente ale calculatorului: unitatea centrală, monitor, tastatură, mouse.
Nivel 2:
Arată utilitatea părților componente ale calculatorului:
-
PorneÈ™te È™i închide calculatorul
-
Folosește tastatura și mouse-ul
-
Închide È™i deschide monitorul
Nivelul 3:
Experimentează utilizarea calculatorului în cadrul atelierului
|
1. Ştie cum să folosească Internetul pentru a localiza resurse.
II, III, IV
|
a.Descrie funcţiile unui motor de căutare (de ex. Crome, Firefox, etc).
b.Utilizează motorul de căutare pentru a găsi informaÅ£ii care să-i ofere ajutor în căutarea unei informatii: slujbe, materiale educative, modalități de petrecere a timpului liber, etc
|
Nivele 1,2,3
|
Nivel 1:
Identifică condițiile de accesare a internetului
Identifică un program uzual de navigare pe internet
Nivel 2:
Explică modalități de accesare a unei informații pe internet
Nivel 3:
Știe cum să caute anumite informații pe internet
|
3.Știu să utilizeze softurile educative II, III, IV
|
a. ÎnÈ›eleg ce sunt softurile educative
b. Arată cum pot fi folosite
c. Pot să utilizeze softurile educative
|
Nivelele 1,2,3
|
Nivelul 1:
Identifică softuri educative pentru citit, scris, socotit, alte materiale de cultură generală
Nivel 2:
Explică modalități de utilizare a softurilor educative
Nivel 3:
Completează fișele de lucru din softurile educative
|